Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Index DAX zakončil týden růstem
03.05. 17:56 Fio - Gen Digital: Zacks snižuje cílovou cenu akcií na 21 USD při stálém doporučení "neutral"
03.05. 16:24 Fio - Gazprom chce po ruském soudu, aby zakázal ČEZu pokračovat v řízení arbitrážního soudu v Ženevě
03.05. 16:09 Fio - Americké indexy rostou po reportu z trhu práce
03.05. 15:53 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve službách za duben dle konečných hodnot na 51,3 b.
03.05. 15:48 Fio